Post by nesszechenfwrigeas on Feb 18, 2022 5:03:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
Dejligt spil, men giv venligst chat med andre spillere.
Jeg er ikke sikker på, om jeg spillede med rigtige mennesker, eller om det er bots til dette spil, men det var sjovt at spille det. Bortset fra nogle åbenlyse svagheder, jeg havde.
spillet er virkelig fedt, jeg kan godt lide, hvordan du kan lave alle typer bevægelser og alt, det er meget nemt, meget, fedt spil, og jeg elsker alt ved det, og jeg kan også godt lide, hvordan du kan være forskellige typer firkanter og alt muligt og også have disse forskellige typer af beføjelser og prøv også at få flere firkanter end de andre, ligesom et puslespil, hvis du ved, hvad jeg mener, så hvis du og jeg virkelig kan lide dette spil, og jeg håber, du laver en del to, og tak fordi du lod mig spille dette spil, jeg ses ved
Jeg nød virkelig dette spil indtil opdateringen med øerne. Jeg bliver ved med at vinde kampene, men kan ikke komme videre. Jeg er nødt til at blive ved med at spille på samme niveau igen og igen, hvor er det sjove i det.
Falsk multiplayer, stærkt riggede kampe mod spilleren, nyeste evo tilføjelse er åbenlys p2w og brudt mekaniker Dev dræber eget spil, så skal mælke spillere for kontanter, mens de kan
Så sjovt. Kan trække sig ud og spille hvor som helst. Mit eneste ønske var, hvis der var en måde at spille levende mennesker på som en arena...tak
det er sjovt! Jeg kan virkelig godt lide enkeltheden i dette spil.... ikke som hvordan andre fungerer... jeg nyder virkelig disse nemme og ret sjove spil
Bedste spil nogensinde skal spille det sjovt har meget at gøre fantastiske tilbud
Dette er et af mine yndlingsspil. Problemet er, at hver eneste matchup bliver jeg udsat for de to virus evos (røde og blå). Det er nok 1 hver 30 kampe, jeg bliver stillet op mod én person (AI), der ikke har virus-evos. Efter min mening er virus-evo'erne lidt for overmandede, og jeg taber de fleste kampe, jeg spiller mod i det mindste den blå. Ikke engang efter 20 sekunder er der en virus-evo, der er mindst halvdelen af kortets størrelse. Bortset fra det er det stadig et ret godt spil.
Ok spil, den indbyggede tilbage-knap virker ikke nogle gange, og du er nødt til at bruge telefonens tilbage-knap, i stedet for annoncer, de oversvømmede dig med i spilkøb, annoncerne er der for kasser og alle, hun hvad ikke, som genoplades så langsomt, at du er nødt til at stoppe med at spille i 12 minutter efter at du er helt ude, og der er intet i spillet, der holder dig i det, når du venter på, at energien skal genoplades. Dette er en leg i 5 minutter ad gangen og derefter afslutte en slags spil, sjovt at prøve, gider ikke efter.
Kun to stjerner, for selvom det er sjovt at spille, er omkostningerne ved at opgradere og blive ved med at spille for høje, og belønningen ved at spille er for lille. Så det tager evigheder at spille nok til at have råd til én opgradering endsige de mange, der er der. Spillet gør det så svært at komme igennem, at du ender med at skulle bruge rigtige penge for at spille, hvilket gør det til en løn at spille, hvilket jeg ikke er interesseret i. Tak.
For nylig opdateret til et annoncemonster. Det er kun hensigten nu, at få dig til at foretage køb. Selv at sænke den maksimale energi for at få dig til at bruge penge på energipakker. De tilføjede også et nyt sæt redskaber, udelukkende beregnet til at styrke dig i bytte for penge eller "gennem kister", som vi ved er billigere at købe. De blev udsolgt.
At vente på at få energi gør spillet så kedeligt. Selve spillet er faktisk godt, men at skulle vente 15 minutter på 1benergy er alt for meget
Jeg elsker spillet, men i dette opdateringsspil bliver spillet mere bugy og lagy, så før nogle funktioner ikke virker for at gå tilbage, skal jeg trykke på mobil tilbage-tasten, løs venligst disse fejl
Join Clash 3D Аркадни jejk
Godt spil, men jeg kan ikke længere fortsætte, da det beder mig om at udvikle mig for at fortsætte, men jeg kan ikke udvikle noget, der tvinger mig til at skulle købe for at fortsætte. Så afinstalleret.
Kun kontra bot-spillere, og disse er overvejende tilfældig AI (nogle vil endda selvmord tidligt i runden). Dårlig annonceimplementering efterlader dig strandet for "energi" til at fortsætte med at spille spillet. Jeg brugte mere tid på at vente på at spille end på at spille... Nogle interessante potentielle eoth-kerne-gameplaymekanikker, men slet ikke implementeret på en tilfredsstillende måde.
Meget sjovt afslappet spil. Jeg nyder evnen til at spille mod andre. Turneringerne er meget sjove. Jeg kan dog ikke lide, at du kun har 5 energier (1 energi pr. spil), og det tager 15 minutter at genopfylde kun én energi.
Det er et rigtig sjovt spil og har potentiale, men det tager alt for lang tid at få energi, og jeg burde ikke vente med at spille et spil som dette.At vinde handler om positionering, og der er nogle virkelig dårlige positioner, og jeg har en 2-stjernet karakter, men går altid imod niveau 7, 3-stjernede karakterer, og jeg kan ikke vinde. Har bare brug for nogle forbedringer.
Det er sjovt at få dem til at blive super store! Man kan få så mange, at de falder af kortet!!!!
dette spil er enten alt for hårdt eller alt for nemt, intet imellem. enten lider du eller får max niveau camo med altædende artefakt
Startede godt ud, men tydeligt de er pay2win nu.. man har ingen chance mod folk der bruger penge..
Evo Pop Teka-teki msr
Jeg ville ønske, at gacha-systemet ikke var for rng, oh come on. 4% bare for at få en sjælden? tch. også, fjenden evos tidlige spil kan være en LEGENDARY. og det er endnu værre end den ældre version. Jeg ville ønske, at kortvalget var tilbage.
Dette ville være et sjovt, vanedannende spil... men med det berygtede "energi til at starte spil"-system, ønsker det virkelig ikke at blive spillet. Femstjernet spil, med fire stjerner fratrukket for det alene.
At lære, at dette er et falsk multiplayer-spil, tager virkelig ALT det sjove ud af det [elsker konkurrencespil]. Havde mine mistanker, men læsning af andre anmeldelser størknede det. Hvis du laver et enkeltspillerspil, skal du bare eje det. I laver alle fantastiske multiplayer-spil [jeg har spillet de fleste af dem], så ved du, at du har det i dig. Jeg vender tilbage, hvis det er lavet til en multiplayer-tilstand.
Det er et enkeltspillerspil, der prøver at implementere et kamppas og så mange mikrotransaktioner. Rangeringssystemet er ikke engang online. Disse såkaldte mesterskabsturneringer er intet andet end falske karakterer. Jeg ved det, fordi min kæreste spiller, og vi ser ikke hinanden i rækkerne, og vi er begge 1. For Guds kærlighed, giv ikke penge til vildledende taktik.
Dette spil er et nyt vanedannende spil, alt baseret på strategi. Hvilken type spiller er du? Er du defensiv og ønsker at vokse hurtigt? Eller vil du dominere og spise andre evo'er! Nu er der nogle ting, jeg ville forbedre. Min veninde og jeg er begyndt at spille på samme tid, og hun har allerede 4 forskellige evo'er ved kamppas 13!!! Jeg har ikke fået nogen, og jeg er på samme niveau. Tilføj også en afslappet tilstand! En hvor du spiller for sjov eller leger med venner!!! Bortset fra det, fantastisk spil!!!!
Dette spil er sjovt og vanedannende. Jeg gav 3 stjerner, fordi jeg har 2 problemer med det. For det første er jeg ret sikker på, at jeg faktisk ikke spiller mod andre mennesker. Det tager meget sjov ud af det. 2., du har kun 5 energier til at spille, du os en energi op, uanset om du vinder eller taber, og det kræver 6 sejre at rydde en plads på kortet, dette gør at fremskridtet tager alt for lang tid.
Bugged Hover Jeg bruger noget tid på at spille, men det har været 3 gange nu, at en hover-spiller vandt, fordi en af hans evo'er er aflyttet uden for skærmen. Jeg dominerer hele kortet, 2-3 af hans evo'er sidder fast uden for skærmen, og jeg dør i pludselig død, mine evo'er også over kortet... Fix det, mistede masser af point på denne måde i turneringen... OGSÅ FØD FUNKTION, DU KAN SPILLE OFFLINE VS ANDRE SPILLERE. (online er falsk)
Sjovt spil, men det er meget uretfærdigt, fordi alle køber absolutte evos med er super op, så jeg vinder knap
Konceptet er fantastisk, men implementeringen mangler.. ud over alle de andre kommentarer. den føles ikke særlig poleret og grådig; stort set betale for at spille
Overraskende sjovt spil. Det kan ikke betale sig at spille, der er nogle mikrotransaktioner, men jeg har de fleste væsner uden at have brugt en krone. Ikke rigtig nogen, eller mange annoncer, og generelt bare rigtig sjovt!
Virkeligt sjovt. Jeg giver en 2 simpelthen fordi chancerne for at du læser dette er større. Men jeg giver det virkelig en 4/5. Jeg giver den ikke en 5, fordi jeg ikke kan lide ventetiden for at spille igen. De kunne i det mindste gøre det som vrede fugle, så du mister kun energi, hvis du fejler. Ville også ønske, at de var en rigtig multi-player.
Har spillet Evopop i lang tid. Virkelig sjovt og vanedannende. Jeg synes bare, at 1. præmien for mesterskabet ikke er så givende. Har været 1. plads 4 gange og føler det trænger til lidt tuning, mesterskab og belønning. Med hensyn til brystbegivenheden, alt for lang spilletid. Idéen er at spille mere Evopop oftere for at få kisterne. Måske flere quests på kortere begivenhedstid eller noget i den grad. Stadig et fantastisk spil. Ville elske at se det vokse i fremtiden.
Evo Pop Geduldsspiele rqq
Spil kan være sjovt, men der er mange fejl, der skal rettes. To store. Nogle gange, når starten på et niveau begynder, vil nogle evo'er eksplodere, hvilket forårsager afslutningen af niveauet, hvilket giver dig ingen chance for overhovedet at gøre noget. Anden. De flyvende evoer. De flyver langt væk fra skærmen, og du kan ikke gøre noget ved det. Nogle gange får du dig til at miste spillet, fordi du ikke kan finde dem.
Spillet var ret sjovt i begyndelsen, men det tager alt for lang tid at tjene penge nok til opgraderinger. Det ser også ud til, at jeg ramte en fejl, fordi alle mine kister, selv de sjældne, ikke var andet end en lille mængde mønter og en opgradering til den samme evo i cirka 3 uger. Jeg blev også sat op imod de samme 2 typer evo'er i løbet af denne 2 ugers fejl. Jeg var bare nødt til at afinstallere og geninstallere det, fordi det siger, at der var en opdatering, men Google play siger, at der ikke er det. Slettet og vil ikke geninstallere.
Jeg har siddet fast bare genert af 20 skår for at maxe min camo... I næsten 3 sæsoner nu.. Jeg har låst hver anden evo op nu og fortsætter med at få skår for alt andet end min camo.. det er latterligt.. samme med min skildpadde (jeg spiller den ikke), men kan stadig ikke se hvordan jeg ikke kan få skår ud af 2 hele sæsonbelønninger. Flere førstepladser i mesterskabet.. havde endda sæsonpas. Jeg brugte også mange penge på dette spil for 2 år siden, og det hele er væk. havde max virus og max det meste
Fantastisk spil elsker det faktisk. De eneste problemer er, at jeg vil få meddelelser om, at mit bryst er klar eller har fuld energi, og når jeg går tilbage til spillet, selvom jeg ikke har spillet i en time eller op til fem (arbejde ), vil den stadig vise meddelelser, der siger modtaget en kiste eller energi. Når jeg åbner spillet, har timeren ikke ændret sig ét minut fra jeg forlod spillet. Ret venligst, og jeg vil ændre vurdering
Ganske godt spil. Men det bliver lidt for svært, når man hele tiden bliver stillet op mod frøen. Jeg foretrækker forenklede spil, når jeg spiller på mobilen. Det ser også ud til, at vanskeligheden er at presse dig til at købe stærkere evo'er. Jeg kan generelt ikke lide det skjulte skub for at få dig til at bruge penge; virker fræk. Hvis du ikke har noget imod at kaste ud med mobilspil, så ville dette være et sjovt spil.
Zeptolab er blevet en grådig pay-to-win-leverandør. Evopop er et fantastisk koncept, der er virkelig godt implementeret, men efter et stykke tid bliver det umuligt at komme videre uden at betale. Og priserne er sindssyge! For eksempel, på det niveau, jeg sad fast på i utallige spil, krævede de $26,99 for at komme videre til næste niveau. Jeg afinstallerede det i stedet.
Dette spil har så meget potentiale, og jeg håber, at udviklerne indser det. Progressionen er virkelig langsom, medmindre du betaler, og jeg føler, at hvis de ændrer det, vil det være et meget bedre spil, da folk vil have en resonans til at blive ved med at spille. Jeg kan virkelig godt lide, hvordan der er forskellige evo'er, jeg tror, de skal bare finjusteres, da nogle klart er bedre. Det kan være svært, og jeg forstår det, da dette spil LIGE er udkommet. Fejl er ok, så længe du lærer. Det var det, tak fordi du læste med.
Evo Pop Bulmaca qoar
Jeg nød spillet. Jeg har gennemført alle de normale øer. Har alle karaktererne. Alt maxed. Og nu for at få den nye frø beder den mig om at betale over ZAR 330. Og en ny ø til over ZAR 850... det er vildt dyrt. Tid til at afinstallere, når virksomheder bliver grådige.
Fantastiske! Fantastisk grafik! Godt spil at spille hurtigt, når du har tid