Post by nesszechenfwrigeas on Feb 18, 2022 4:48:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
▞▞▞ RealmCraft 3D Mine Block World 2022 version ▞▞▞
Download Scary Teacher 3D APK 5.14.1 - laatste versie - RollingAPK
Eigenlijk is dit een heel goed en leuk spel, maar er zijn slechts 2 dingen waar ik niet erg blij mee ben en dat is wanneer er beperkte ruimte voor je is om dingen en zo in de creatieve modus te zetten. Het blijft maar zeggen, "er zijn te veel blokken in dit gebied. "Ten tweede is de bedieningsknop nog steeds een beetje klein voor mij, ook al is er een maatinstelling voor. Als je dit oplost, zal ik heel dankbaar en blij zijn😊. Ik zal ook mijn beoordeling verhogen nadat deze zijn opgelost, bedankt.
goed maar het kan beter
Slechtste game ooit omdat de mobs die in deze game worden gebruikt, de slechtste zijn en de kwaliteit van het personage verbeteren.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ઍક્શન vjk
Het spel heeft een melding dat alles 5 werd en dat deed het ook echt jammer anders wat het een want het is een keo tof spel
Dus! Het is een verdomd goed spel, maar 4 dingen die de reden zijn waarom ik deze 3-sterren geef. 1e Om te overleven als ik de mijne ontdoe als er een grot is, wil ik hurken, maar het werkt, maar als ik naar de rand ga, val ik er gewoon af. 2e Is dat de graphics er goed uit laten zien, omdat het de game er mooi uit laat zien. 3e is dat jullie aan veel mobs hebben toegevoegd. Het is een uitdaging om ze te verslaan. en 4e waarom ziet de redstone-fakkel eruit als een fakkel en de redstone-fakkel ziet eruit als een fakkel, slaat nergens op. Maar samen is het een verdomd goed spel!
Alleen maar advertenties. Bovenin het scherm speelt, niet echt handig dus. Op de reactie van het personeel: ik ga echt niet betalen voor dit spel. Jammer dan.
Block craft online multiplayer, or adventure sandbox simulator, - all free to play. Build a mini world 3D, mine craft, gather different resources with
PlanetCraft: Block Craft Games (iOS & Android) · Op avontuur in Planetcraft! · Minecraft, Roblox, World of Cubes, Block Craft 3D, Planetcraft, RealmCraft,
Ik vertrouw de beoordelingen, maar los het probleem op waarbij het niet laadt / weigert te laden op de Mi Max 2 zo snel mogelijk. Toen ik de app wilde openen, stopte deze onmiddellijk daarna. Bedankt!
RealmCraft 3D Mine Block World Avanture hku
Zo mooi ik heb de macdonalds gemaakt
Het zo leuk maar het loopt vast om dat mijn telefoon sloom
De redstone-mechanica is niet precies vergelijkbaar met minecraft, waardoor het moeilijk tot onmogelijk is om tutorials te volgen en redstone-structuren te maken. Verder hoop ik dat jullie lokale mutiplayer zoals krafteers of op zijn minst online mutiplayer zoals planetcraft toevoegen. Deze spellen zijn om die specifieke reden leuker, ook al hebben jullie meer inhoud. Ten slotte zou ik meer onderwaterinhoud waarderen; de zee is een beetje kaal
Leuk spel, geen grap, het is mega ffffuuuuuuuunnnnnnnn
Hé, ik gaf vijf sterren omdat de game geweldig is, maar slechts één ding voeg alle mobs toe zodat we een verdorde baas kunnen maken en een enderdraak of een andere baas kunnen toevoegen, maar voeg bazen toe En voeg iets toe zoals elytra zodat we kunnen vliegen in overleving ook BTW leuk game Plz probeer bazen toe te voegen en dingen zoals elytra
Het is een zeer verslavend spel, zoals het,,,,, Ok, de nieuwste update-app bevriest constant en verschijnt dan app die niet reageert. Plz repareer het
omdat ik hat het een het leuk is
Geweldig spel. minecraft zoals met extra functie. maar voeg alsjeblieft "lokale" multiplayer toe, net als minecraft, zodat we kunnen genieten van het spelen van multiplayer zonder internetverbinding. nog een ding, ik kan diagonaal bewegen, net als in minecraft. in minecraft verscheen zelfs de diagonale richtingsknop niet, maar ze zijn er en verschijnen als de gebruiker de diagonale richting van de virtuele richtingstoets start/raakt. voeg alsjeblieft die functie toe.
Dit spel is het ergste, want toen ik mijn huis in de modus voor meerdere spelers had gebouwd, had ik een vreselijke ervaring vanwege de bugs. het huis wordt meerdere keren vermist en ook als we het spel verlaten en terugkomen, kan ik mijn huis niet zien. pls repareer dit 😟 en het verdwijnt hele deel
Pls plaats iets waar dorpelingen zijn en we kunnen met hen handelen ... houd ook mooie design huisdieren ... pls bewaar iets waardoor we op stoelen kunnen zitten ... we kunnen zaden buigen en onze planten laten groeien en nog veel meer .. .
Oké, dus ik wilde zien hoe dit zich verhoudt tot Minecraft PE, hoewel ik het maar bij PE had moeten houden. Dus het eerste dat opvalt, is dat wanneer je loopt en springt, je personage stopt. Het volgende dat je opvalt, is dat wanneer je bomen, aarde, steen of wat dan ook hakt, als je een blok begint te breken en je vinger per ongeluk van het blok naar een nieuw blok glijdt, je niet meer terug kunt naar het oorspronkelijke blok. Er is niet genoeg ruimte over om door te gaan met dit spel, meer gebreken dan pro's.
leuk(:
HET SPEL IS ZOOOOO GEWELDIG!, maar er zijn enkele dingen die moeten worden toegevoegd 1. Schilden 2. Draken 3. Zadels voor de draken 4. Drakeneieren 5. Een andere dimensie met een eigen portaal en dingen om het te activeren 6. Een andere hand dat je andere dingen kunt houden, maar behalve dat is het spel zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed. Bedankt voor het maken van een spel zoals dit tellurion mobiel en ik hoop dat je meer van dit soort spellen maakt
MCPEBox.Com - The World of Minecraft PE - Chrome Web Store
het is een superleuke spel het lijkt op de echte Minecraft en het is gratis !!!!
Spel is best cool en uitdagend. Ik begon de eerste 30 minuten te spelen en moest stoppen vanwege de constante advertenties. Erg vervelend tijdens het spelen en advertenties verschijnen tijdens het aanvallen van monsters of het maken van items. Jammer dat ik hierdoor niet meer zal spelen.
RealmCraft 3D Mine Block World Seikkailu bacl
Het is super leuk zeker een aanrading alleen is er 1 ding er is reclame kunnen jullie er aub iets aan doen verder super 👍
zoals het spel, niet de bugs. electrum-dingen werken na een tijdje niet meer en je moet het uit elkaar halen en opnieuw opbouwen om het weer te laten werken. dan houdt het weer op,
Echt kut
Het is een spel, maar niet het beste minecraft-alternatief. Bij mij gaat het vaak mis, en van sommige dieren heb ik nachtmerries gekregen. Hoewel de wolven zo mooi zijn.
Dit zijn slechte graphics om de graphics te verbeteren, dan zou het geweldig zijn en meer gestructureerd om bazen toe te voegen zoals Ender Dragon en meer
Deze game is nog steeds leuk voor mij, dus als je dit aan een Minecraft-speler vraagt, zal de meerderheid van de spelers het niet leuk vinden (nou ja, ik ben ook minecraft-speler dus) Ik wil dat je nieuwe mobs toevoegt die heel anders zijn dan Minecraft Voeg een lagere update toe Griezelige pasta zoals herobrine (maakt niet uit) maak dan wat onderwaterelementen en werk ook de grotten bij) Als het je lukt om deze dingen te doen, geef ik de laatste ster Bedankt
I't lijkt erg op Minecraft; Ik heb 2 verschillende controllers geprobeerd (van Ipega) en werkte niet zo goed, er is geen optie om de invoertoetsen op de controller te veranderen en moest tegelijkertijd controller + touchscreen spelen.
Exploration Craft 3D. Exploration Craft is an adventure game in a infite Block World. BlockStarPlanet ... RealmCraft with Skins Export to Minecraft.
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Beste game ooit, maar het probleem is dat elke keer dat ik iets uit de inventaris haal advertenties worden weergegeven, repareer het a.u.b.
De game loopt de hele tijd vertraging op, de besturing is verschrikkelijk, het is te moeilijk om te vechten en te bewegen, je wordt uiteindelijk te gemakkelijk gedood, voornamelijk door leeuwen en beren omdat ze te sterk zijn, er is bijna elke keer dat je je menu sluit plus die ene dat de bovenkant van het scherm bedekt, en de games crashen de hele tijd.
De app is ok, maar het heeft veel te veel advertenties, wanneer een advertentie verschijnt, bevriest het de game voor ongeveer 2 of 3 minuten en de advertentie verschijnt niet eens, dus het spel bevriest zonder reden. Ook heeft het zeer slechte controles als ik loop of draai, het breekt alles.
leuk 😀😀😀😀😺😺😺😺😺😺😺😺😺👱♀️👱♀️👱♀️👱♀️👱♀️👱♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻 ♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️👱🏻♀️ 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤❤❤❤❤💎💎💎💎🦄🦄🦄🦌🦌🦌🎎🏜📱🚺🇹🇨🇹🇭🇺🇸🇻🇪🇺🇸🇻🇪🇻🇦🇺🇾🇻🇦 🇻🇬🇻🇳🇾🇪🇼🇫🇼🇸🇾🇹🇻🇳🇾🇪🇻🇳🇼🇫🇻🇬🇺🇸🇼🇫🇺🇸🇻🇬🇻🇦🇺🇸🇻🇦🇻🇬🇻🇦🇺🇸🇻🇬
Oh man dit is balen! Ik speelde dit spel al 7 dagen, ik had plezier, ik heb mijn eigen botanische herdenkingstuinen gemaakt met een broeikas gewijd aan mijn beste vriend die stierf, het was prachtig, en ik liet mijn telefoon vallen, de batterij kwam eruit en nu mijn overlevingsmodus spel laadt niet!!!! Ik zweer dat ik het aan het opslaan was, ik dacht dat dat de knop in de linkerbovenhoek was, leuke computer gegenereerde reactie Tellurion douches
RealmCraft 3D Mine Block World Cabaran sqq
Het is leuk. Vroeger was het veel beter. De laatste tijd gaat het echt mis. De kisten puilen uit en je verliest de items in de kisten die 'kapot' zijn. Echt frustrerend!
Het meest eenvoudige, saaiste en domste minecraft-spel ooit! Het is super moeilijk te controleren. Er is niets te doen! Edit: nee ik heb niet echt veel dingen gevonden omdat ik het niet goed kon controleren. Ik probeer niet onbeleefd te zijn als je dat denkt.
Het is leuk, maar de glitches maken dingen traag en het is allemaal een leuk spel
Goed spel. Maar er zijn enkele problemen in dit spel. I) Als we vooruit, achteruit, naar rechts of naar links gaan, of als we op de joystick klikken, wordt iets geselecteerd of een blok verwijderd. II) Wanneer ik mijn wereld heropen na 3 of 4 keer te hebben opgeslagen, wordt niet weergegeven alsof ik niets heb gemaakt. Zoveel anders is alles in orde. Als je dit oplost, zou het goed zijn voor mij en andere gebruikers.
De graphics van deze game waren prachtig voor Nu is het een prullenbak. Ik raad anderen ten zeerste af om dit grafische afvalspel niet te installeren.
RealmCraft 3D Mine Block World Adventure qbaa
Cool
echt leuk maar noch geen 5 steren sorry
Ei voor dorpelingen en maak een knop op opties zodat alle slechte dieren vechten pls
Ik klikte op de installatieknop en het duurde 3 uur wachten en nadat het een minuut zei was ik zo opgewonden dat het na een minuut uit mijn downloads verdween en het niet installeerde, dit maakte me zo overstuur dat ik drie uur voor niets wachtte, update alsjeblieft dat ik nooit echt slechte beoordelingen geef, als je het bijwerkt, geef ik het alle sterren!
Ik kan zien dat er veel liefde en zorg in dit spel is gestoken, en het is geweldig! Maar er zijn een aantal dingen waar ik een klein probleem mee heb. Bijvoorbeeld; erg traag. Hoewel de controlewijzigingen nuttig kunnen zijn, kunnen ze een beetje te nuttig zijn en voor je het weet maak je absoluut alles kapot als je alleen maar probeert rond te kijken. Deze game heeft echter veel potentie, misschien kun je hier en daar een paar dingen toevoegen en misschien wordt dit een van de 5 best beoordeelde Minecraft-gerelateerde games.